KSP 0.24

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Dakitess
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Re: KSP 0.24

Message par Dakitess » 31 janvier 2014, 23:30

Ouille si y'a pas un seul contenu supplémentaire c'est vrai que ça va sonner creux :s Le support de la souris 3D quoi... -_-
https://t.me/pump_upp

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Spacex
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Re: KSP 0.24

Message par Spacex » 01 février 2014, 00:01

C'est où qu'on le voit ce planning ?

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astrix
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Re: KSP 0.24

Message par astrix » 01 février 2014, 08:13

bon ba on vas bien voir si sa sera mieux pour la 0.25. :evil:

on leur fait une lettre pour les revailez un peu (signer: la communote francophone de ksp) où on leur cris dessus en restant polit ?

un faute dites le comme sa je m'améliore plus en orthographe. merci 8-)

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Re: KSP 0.24

Message par Balthyx » 01 février 2014, 09:27

Tu fait pas des fautes d’orthographes, tu fais des fautes de frappes :roll:
Si tu tape pas moins vite on pourra pas t'aider. :?
Mendeleïev ! Au tableau !

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Re: KSP 0.24

Message par Dakitess » 01 février 2014, 09:30

Je t'ai répondu en message privé, Astrix. Essaie de prendre le temps de t'exprimer.
https://t.me/pump_upp

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Re: KSP 0.24

Message par mustard » 01 février 2014, 10:59

Je me base sur cette page officielle que je consulte très souvent
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki ... d_features
Et j'ai constaté que l'ajout astéroide avait été rajouté en milieu de semaine puis retiré hier.

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Re: KSP 0.24

Message par Spacex » 01 février 2014, 12:29

Dac merci

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Re: KSP 0.24

Message par Jiqato » 01 février 2014, 13:53

Asteroids
It is unclear to what extends asteroids are added to the game itself. But Squad is working with NASA to develop a mission pack to capture and investigate an asteroid.

C'est pas retiré. Si c'est intégré dans un mission pack, c'est normal que ça ne le soit pas dans une mise à jour.

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Re: KSP 0.24

Message par mustard » 02 février 2014, 19:20

Jiqato a écrit : C'est pas retiré. Si c'est intégré dans un mission pack, c'est normal que ça ne le soit pas dans une mise à jour.
Si c'est pour un pack, alors ça veux bien dire que ce ne sera pas pour la 0.24. visiblement ils l'envisageaient pour la 0.24 puisqu'ils l'ont ajouté mercredi, puis l'on rretiré voyant que ça prendrait surement du temps ... surtout à la vitesse où ils avancent.

Bref, je me demande encore ce qu ela 0.24 va vraiment nous apporter. si c'est juste pour ajouter une nouvelle interface et un support souris 3D, autant attendre la 0.25.

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Re: KSP 0.24

Message par Spacex » 04 février 2014, 23:57

TADAM !

http://forum.kerbalspaceprogram.com/con ... Goals-Post
Contracts
The first iteration of the contracts mechanic is coming up. At the Mission Control Facility, you'll be able to take on contracts from a list of offers. Each contract will give you a set of objectives to fulfill, possibly with added requirements, and a deadline. These contracts are going to be dynamically generated off a number of different basic mission templates, and filled out with detail based on how far you've advanced in your Career. A feature this large is most likely not going to be complete in a single update, but we feel like we’re off to a very good start with our initial plan.

New Mission Control Screen
It's been there for a while, but so far no Kerbal has dared enter that mysterious building at the space center. Oh, plus the fact it didn't have an inside also made it extra difficult. We're adding a new Mission Control Screen, accessible through the already-there Mission Control Facility, which will present you with a UI where you'll be able to pick out contracts and decide whether to accept them or pass them by.

Improved Part-to-Part Joints
There is one unassuming line in the Unity 4.3 changelog that made a world of difference to us. I'll quote it here in fact: "Physics." Joints can now have separate anchor points configured for both connected rigidbodies. What this means is that the era of rockets 'dancing' on top of their engines is coming (finally) to an end. We are completely re-doing the joints, to have much more control over how they link together, and not least, how much we want them to be bendy and wobbly. We're not eliminating the wobble altogether, as that would actually be removing a lot of what makes failures fun. We're aiming to have better control over it, so we can have wobbly bits where we want them to wobble, and more rigid connections where things are supposed to be firmly attached.

Multiplayer's First Steps
This isn't so much a feature at this point, but it's worth mentioning in any case. We're starting work on the core components of multiplayer now, so by the time we're about done with Career Mode, we'll already have a solid platform to start building multiplayer features on top of it. Right now, the primary goal is to write the server backend that will run things. There won't be much to show of this for a while, but we'll keep everyone posted about the progress being made.

Tutorials Revisited
It’s been a long time since we did the in-game tutorials now. They harken back to ye olden times of version 0.17, and when you consider that 0.18 was when we added maneuver nodes and docking, you start to get a sense of just how much has changed in the game since the tutorials were written. Needless to say then, they’re in dire need of a revision, and that’s what we plan to do on this update, and if time allows, also add a couple of new ones.

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